2022

1. Jakość obsługi klienta na stacjach paliw w aspekcie teoretycznym i praktycznym
artykuł [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Agnieszka Dudziak. Problemy Jakości 2022 T. 54 Nr 4 s. 25-31, DOI: 10.15199/46.2022.4.3

2019

3. Jakość usług transportowych a koncepcja SERVQUAL
artykuł [AUT.] Anna Rodzeń, [AUT.] Monika Stoma. Problemy Jakości 2019 T. 51 Nr 2 s. 2-7, DOI: 10.15199/46.2019.2.1

2018

4. Jakość usług w transporcie lotniczym - rozważania teoretyczne
artykuł [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Agnieszka Dudziak. Problemy Jakości 2018 T. 50 Nr 1 s. 26-30, DOI: 10.15199/48.2018.1.4

2016

5. Model jakości usług logistycznych według koncepcji SERVQUAL
artykuł [AUT.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma. Problemy Jakości 2016 T. 48 Nr 2 s. 2-6, DOI: 10.15199/47.2016.2.1

2013

2012

2011

10. Lojalność nabywców finalnych
artykuł [AUT.] Agnieszka izabela Baruk. Problemy Jakości 2011 T. 43 Nr 8 s. 35-40

2010

13. Przykłady modyfikacji skali SER VQUA L
artykuł [AUT.] Monika Stoma. Problemy Jakości 2010 T. 42 Nr 5 s. 17-20

2009

2008

2007

2006

2005

2004

Elementów na stronie: