MENU
PL
|
EN
0
0
:
0
0
:
0
0
A
A
A
MENU
Osoby
Publikacje
Repozytorium
Dane badawcze
Czasopisma
Wydawnictwa
Jednostki
Uczelnia
Projekty
wszędzie
Projekty
Czasopisma
Wydawnictwa
Osoby
Publikacje
Jednostki
Szukaj
Local or imported product: Assessment of purchasing preferences of consumers on food markets - The case of Poland, Lithuania, Slovakia and Ukraine
Abstrakt
Autorzy
Marek Angowski
Aneta Jarosz-Angowska
Rodzaj publikacji:
*
rozdział z monografii
Tytuł monografii:
*
Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 24th Eurasia Business and Economics Society Conference / (eds.) Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can
Język:
*
Angielski
ISBN:
*
978-3-030-18651-7
Rok wydania:
*
2019
DOI:
*
10.1007/978-3-030-18652-4_3
Informacje:
*
Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 24th Eurasia Business and Economics Society Conference / (eds.) Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can
Strony (od-do) / numer artykułu:
*
27-38
Wydawnictwo:
*
Springer
Seria wydawnicza:
*
Eurasian Studies in Business and Economics
Link do publikacji (płatny dostęp):
*
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-18652-4_3
Liczba punktów:
20
Impact Factor:
0
Liczba cytowań Scopus:
0
Liczba cytowań Web of Science:
1