MENU
PL
|
EN
0
0
:
0
0
:
0
0
A
A
A
MENU
Osoby
Publikacje
Repozytorium
Dane badawcze
Czasopisma
Wydawnictwa
Jednostki
Uczelnia
Projekty
wszędzie
Projekty
Czasopisma
Wydawnictwa
Osoby
Publikacje
Jednostki
Szukaj
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk
Abstrakt
Autorzy
Agnieszka izabela Baruk
Rodzaj publikacji:
*
monografia
Wydawnictwo:
*
TNOiK, "Dom Organizatora", 2009
Język:
*
Polski
ISBN:
*
978-83-7285-454-4
Rok wydania:
*
2009
Rozdziały:
*
Kultura organizacyjna rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujacy ich konkurencyjność
[AUT.]
Anna Goliszek
. Toruń 2009, s. 11-38, 978-83-7285-454-4
Podejście do pracowników w przedsiębiorstwach produkcyjnych na tle założeń marketingu personalnego
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
. Toruń 2009, s. 39-54, 978-83-7285-454-4
Zarządzanie jakością w przedsiebiorstwie a opinie nabywców finalnych na temat jakości produktów mleczarskich
[AUT.]
Anna Iwanicka
. Toruń 2009, s. 55-113, 978-83-7285-454-4
Znaczenie marki w kształtowaniu przewag konkurencyjnych na rynku produktów spożywczych
[AUT.]
Marek Angowski
. Toruń 2009, s. 115-143, 978-83-7285-454-4
Wybrane czynniki kształtujące zachowania zakupowe nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
. Toruń 2009, s. 163-198, 978-83-7285-454-4
Produkt unikalny i jego znaczenie w poprawie konkurencyjności gminy
[AUT.]
Paweł Janulewicz
. Toruń 2009, s. 199-211, 978-83-7285-454-4
Wykorzystywanie internetu i aktywizowanie nabywców finalnych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne
[AUT.]
Agnieszka izabela Baruk
. Toruń 2009, s. 213-240, 978-83-7285-454-4
Postawy i zachowania polskich młodych nabywców finalnych wobec głównych narzędzi marketingowych wykorzystywanych na rynku produktów spożywczych
[AUT.]
Sebastian Białoskurski
. Toruń 2009, s. 145-161, 978-83-7285-454-4
Liczba punktów:
0
Impact Factor:
0
Liczba cytowań Scopus:
0
Liczba cytowań Web of Science:
0