2024

1. Strategic model for yellow hydrogen production using the metalog family of probability distributions
artykuł [AUT. KOR.] Arkadiusz Małek , [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Jacek Caban, [AUT.] Monika Stoma. Energies 2024 T. 17 Nr 10 s. 2398, DOI: 10.3390/en17102398

2023

2. Effect of supplementation of freshly pressed carrot juice with Rhus coriaria L. on changes in juice quality
artykuł [AUT. KOR.] Emilia Osmólska, [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Sagan, [AUT.] Barbara Chudzik , [AUT.] Agnieszka Starek-Wójcicka. Sustainability 2023 T. 15 s. 719, DOI: 10.3390/su15010719
4. Vehicle market analysis of drivers’ preferences in terms of the propulsion systems: The czech case study
artykuł [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Jacek Caban, [AUT. KOR.] Ondrej Stopka , [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Marie Sejkorova , [AUT.] Maria Stopková . Energies 2023 T. 16 Nr 5 s. 2418, DOI: 10.3390/en16052418
5. Juice quality evaluation with multisensor systems—a review
artykuł [AUT. KOR.] Emilia Osmólska, [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Agnieszka Starek-Wójcicka. SENSORS 2023 T. 23 Nr 10 s. 4824, DOI: 10.3390/s23104824

2022

7. Market electrification for BEV and PHEV in relation to the level of vehicle autonomy
artykuł [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Paweł Droździel , [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Jacek Caban. Energies 2022 T. 15 Nr 9 s. 3120, DOI: 10.3390/en15093120
8. Logistyka dystrybucji żywności ze względu na jej pochodzenie.
inne publikacje [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma. W: Vi Konferencja Naukowa z cyklu " Nauka i Praktyka-Rolnictwo różne spojrzenia." Chełm, 7-8 czerwca 2022, Chełm 2022 2022, s. 20, 978-837562-380-2
9. Consumer awareness of innovative active and intelligent packaging in the food industry
inne publikacje [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak. W: Vi Konferencja Naukowa z cyklu " Nauka i Praktyka-Rolnictwo różne spojrzenia." Chełm, 7-8 czerwca 2022, Chełm 2022 2022, s. 92, 978-837562-380-2
10. Economic effects of food industry waste management in the context of sustainable development
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka Starek-Wójcicka, [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Emilia Osmólska, [AUT.] Leszek Rydzak, [AUT.] Paweł Sobczak. W: Book: Farm Machinery and Processes Management in Sustainable Agriculture ,XI International Scientific Symposium: Bari, Italy 13-15 June 2022 pod redakcją : Simone Pascuzzi i Francesco Santoro, Bari 2022 2022, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie s. 97-106, 978-3-031-13089-2
12. Circular economy in the context of food losses and waste
artykuł [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Arkadiusz J. Derkacz . Sustainability 2022 T. 14 Nr 16 s. 10116, DOI: 10.3390/su141610116
13. Jakość obsługi klienta na stacjach paliw w aspekcie teoretycznym i praktycznym
artykuł [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak. Problemy Jakości 2022 T. 54 Nr 4 s. 25-31, DOI: 10.15199/46.2022.4.3
15. The problem of waste on the food market
rozdział z monografii [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma. W: Book: Farm Machinery and Processes Management in Sustainable Agriculture ,XI International Scientific Symposium: Bari, Italy 13-15 June 2022 pod redakcją : Simone Pascuzzi i Francesco Santoro, Bari 2022 2022, Springer s. 297-307, 978-3-031-13089-2
16. Analysis of market behaviour on the organic food market in terms of environmental protection and consumer environmentalism
rozdział z monografii [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak. W: Book: Farm Machinery and Processes Management in Sustainable Agriculture ,XI International Scientific Symposium: Bari, Italy 13-15 June 2022 pod redakcją : Simone Pascuzzi i Francesco Santoro, Bari 2022 2022, Springer s. 345-356, 978-3-031-13089-2
17. Jakość wybranych produktów spożywczych w ocenie nabywców
artykuł [AUT. KOR.] Emilia Osmólska, [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak. Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 2022 T. 34 Nr 1 s. 31-42, DOI: 10.25312/2391-5129.34/2022_02eomsad
18. Bezpieczeństwo produktów przemysłu spożywczego - systemy zarządzania jakością
artykuł [AUT. KOR.] Emilia Osmólska, [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak. Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 2022 T. 34 Nr 1 s. 43-51, DOI: 10.25312/2391-5129.34/2022_03eomsad

2021

21. Wpływ Industry 4.0 na współczesne rozwiązania stosowane w branży motoryzacyjnej (Automotive 4.0)
rozdział z monografii [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Tomasz Słowik. W: Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 3/ redakcja naukowa Ryszard Knosala, Warszawa 2021 2021, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne s. 39-50, 978-83-208-2456-8
22. The future of autonomous vehicles in the opinion of automotive market users
artykuł [AUT.] Monika Stoma, [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Jacek Caban, [AUT.] Paweł Droździel . Energies 2021 T. 14 Nr 16 s. 4777, DOI: 10.3390/en14164777
23. Assessment of social acceptance for autonomous vehicles in southeastern Poland
artykuł [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma, [AUT.] Andrzej Kuranc, [AUT.] Jacek Caban. Energies 2021 T. 14 Nr 18 s. 5778, DOI: 10.3390/en14185778
24. Emission of selected exhaust gas components and fuel consumption in different driving cycles
artykuł [AUT.] Andrzej Kuranc, [AUT.] Jacek Caban, [AUT.] Branislav Sarkan , [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma. Communications - Scientific Letters of the University of Zilina 2021 T. 23 Nr 4 s. 1-13, DOI: 10.26552/com.C.2021.4.B265-B277
25. Estimating the optimal location for the storage of pellet surplus
artykuł [AUT.] Andrzej Bochniak, [AUT.] Monika Stoma. Energies 2021 T. 14 Nr 20 s. 6657, DOI: 10.3390/en14206657
26. Nieuczciwa reklama w prawie polskim i w odczuciach konsumentów
rozdział z monografii [AUT.] Małgorzata Chęć , [AUT.] Monika Stoma. W: Oto miejsce na Twoją reklamę. Reklama i marketing w problematyce kulturowej oraz społecznej pod redakcją naukową Dagmara Antowska i Kamil Motyka, Poznań 2021 2021, Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński s. 105-121, 978-83-66666-59-7
27. Rozwój zakupów online i trendów branży e-commerce z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19.
rozdział z monografii [AUT.] Klaudia Nowak , [AUT.] Monika Stoma. W: Oto miejsce na Twoją reklamę. Reklama i marketing w problematyce kulturowej oraz społecznej pod redakcją naukową Dagmara Antowska i Kamil Motyka, Poznań 2021 2021, Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński s. 151-165, 978-83-66666-59-7
28. Wpływ reklamy na konsumenta
rozdział z monografii [AUT.] Weronika Głowienka , [AUT.] Martyna Jarosz , [AUT.] Monika Stoma. W: Oto miejsce na Twoją reklamę. Reklama i marketing w problematyce kulturowej oraz społecznej pod redakcją naukową Dagmara Antowska i Kamil Motyka, Poznań 2021 2021, Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński s. 203-218, 978-83-66666-59-7
29. General concept of business process measures in the circular economy
artykuł [AUT.] Arkadiusz J. Derkacz , [AUT. KOR.] Agnieszka Dudziak, [AUT.] Monika Stoma. Sustainability 2021 T. 13 Nr 22 s. 12675, DOI: 10.3390/su132212675
30. Ocena świadomości ekologicznej mieszkańców Lubelszczyzny
rozdział z monografii [AUT.] Martyna Jarosz , [AUT.] Weronika Głowienka , [AUT.] Monika Stoma. , Lublin 2021 2021, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie s. 35-45
Elementów na stronie: