2023

1. Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców
artykuł [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski, [AUT.] Paulina Królik . Marketing i Rynek 2023 Nr 9 s. 37-46, DOI: 10.33226/1231-7853.2023.9.4

2022

4. The perception of product placement in the food products market: empirical research involving generation Y1 in Lublin, Poland
inne publikacje [AUT.] Wioletta Wróblewska, [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Proceedings of the 40th International Business Information Management Association (IBIMA), 23-24 November 2022, Seville, Spain., [b.m] 2022 2022, s. 1447-1456, 979-8-9867719-0-8

2021

2020

7. Innowacyjność współczesnych produktów spożywczych w kontekście zrównoważonego rozwoju
rozdział z monografii [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Wybrane aspekty zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich. Redakcja naukowa Armand Kasztelan, Joanna Hawlena, Radom 2020 2020, Instytut Naukowo-Wydawniczy Spatium s. 163-184, 978-83-66017-54-2
8. Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych
rozdział z monografii [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 35-46, 978-83-8030-353-9
11. Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców
rozdział z monografii [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Zachowania konsumentów : wybrane problemy / redakcja naukowa Augustyna Burlita, Warszawa 2020 2020, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne s. 51-57, 978-83-208-2394-3
12. Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych
rozdział z monografii [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 35-46, 978-83-8030-353-9

2019

2018

16. Propozycje nowych produktów spożywczych w opiniach nabywców finalnych
rozdział z monografii [AUT.] Sebastian Białoskurski, [AUT.] Grzegorz Wesołowski. W: Kierunki badań innowacyjności / redakcja Aneta Lipińska, Patrycja Klimas, Kraków 2018 2018, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie s. 147-157, 978-83-233-4467-4
17. Lojalność behawioralna a zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy
rozdział z monografii [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Proaktywność i podejmowanie ryzyka w procesie rozwoju organizacji / redakcja Katarzyna Bratnicka-Myśliwiec, Anna Dyląg, Bartłomiej J. Gabryś, Kraków 2018 2018, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie s. 77-88, 978-83-233-4468-1
18. The core of new food products and the perception of the products by final buyers
inne publikacje [AUT.] Sebastian Białoskurski, [AUT.] Grzegorz Wesołowski. W: Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Vision 2020 Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth . Editor Khalid S. Soliman. 15-16 November 2018, Seville Spain, Seville 2018 2018, s. 4807-4814, 978-0-9998551-1-9

2017

2016

2015

2014

Elementów na stronie: