2023

1. The ways of interpreting green energy by young Polish individual recipients vs. their gender
artykuł [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Goliszek. Energy Strategy Reviews 2023 T. 50 s. Article number 101212, DOI: 10.1016/j.esr.2023.101212

2022

2021

4. Tendencje na rynku pracy w okresie pandemii w miastach wojewódzkich w Polsce
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka Komor, [AUT.] Anna Goliszek. W: Kierunki polityki gospodarczej w warunkach niestabilności rynków. Redakcja naukowa / Arkadiusz Żabiński, Wrocław 2021 2021, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu s. 21-32, 978-83-7695-922-1

2020

6. Działania z zakresu ochrony środowiska jako forma kształtowania produktu turystycznego na przykładzie obszarów cennych przyrodniczo
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Goliszek. W: Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 105-116, 978-83-8030-353-9

2019

10. Aktywizacja społeczności lokalnych w działaniach na rzecz środowiska
rozdział z monografii [AUT.] Anna Szymanowska, [AUT.] Anna Goliszek, [AUT.] Anna Iwanicka, [AUT.] Agnieszka izabela Baruk. W: Rasy rodzime w ochronie przyrody i produkcji żywności prozdrowotnej / redakcja naukowa Tomasz M. Gruszecki, Andrzej Junkuszew., Lublin 2019 2019, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie s. 249-259, 978-83-7259-304-7
11. Expectations towards shaping a marketing product on the example of valuable natural areas
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Goliszek. W: Marketing w strategiach rozwojowych podmiotów rynkowych / redakcja naukowa Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz, Warszawa 2019 2019, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 179-190, 978-83-7583-915-9

2018

19. Motivational determinants of entrepreneurship of polish students
inne publikacje [AUT.] Anna Goliszek, [AUT.] Marek Angowski. W: INNOVATION MANAGEMENT AND EDUCATION EXCELLENCE THROUGH VISION 2020, 2018, VOLS I -XI, [Milan] 2018 2018, s. 6448-6460
20. Oczekiwania młodych Polaków dotyczące ich przyszłych karier zawodowych
rozdział z monografii [AUT.] Anna Goliszek, [AUT.] Agnieszka izabela Baruk. W: Człowiek w organizacji / pod red. Izabeli Stańczyk, Sebastiana Twaroga, Kraków 2018 2018, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie s. 47-58, 978-83-233-4469-8

2017

2015

2014

2013

28. Analysis of findings on Polish consumer's expectations of some marketing communication stimuli in relation to lamb meat
inne publikacje [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Iwanicka, [AUT.] Anna Goliszek, [AUT.] Tomasz Gruszecki, [AUT.] Anna Szymanowska. W: 11th World Conference on Animal Production. Proceedings, [b.m.] 2013, s. 333-333

2012

2009

Elementów na stronie: