2020

2. Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych
rozdział z monografii [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 35-46, 978-83-8030-353-9
4. Jakość jako determinanta wartości pasażerskich usług lotniczych
rozdział z monografii [AUT.] Joanna Hawlena. W: Sektor lotniczy w erze transformacji społecznej i technologicznej. Redakcja naukowa Paweł Zagrajek, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 183-207, 978-83-8030-358-4
6. Działania z zakresu ochrony środowiska jako forma kształtowania produktu turystycznego na przykładzie obszarów cennych przyrodniczo
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Goliszek. W: Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 105-116, 978-83-8030-353-9
7. Determinanty rezygnacji nabywców finalnych z oferty produktów bankowych
rozdział z monografii [AUT.] Grzegorz Wesołowski, [AUT.] Sebastian Białoskurski. W: Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych, Warszawa 2020 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 35-46, 978-83-8030-353-9

2019

9. Expectations towards shaping a marketing product on the example of valuable natural areas
rozdział z monografii [AUT.] Agnieszka izabela Baruk, [AUT.] Anna Goliszek. W: Marketing w strategiach rozwojowych podmiotów rynkowych / redakcja naukowa Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz, Warszawa 2019 2019, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie s. 179-190, 978-83-7583-915-9
Elementów na stronie: